نکات مهم در طراحی تقویم و سرریسد های تبلیغاتی

6 نکته طلایی در مورد طراحی تقویم و اصطلاحات تبلیغاتی این مقاله را بخوانید. در تعیین سررسید تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی تقویم و زمان بندی تبلیغات به دلیل مزایایی که برای کسب و کار به همراه دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما باید به خاطر داشت که توسعه تقویم و اصطلاحات تبلیغاتی با کیفیت بالا آسان نیست و برای این کار باید به نکات زیادی توجه کرد.

اگر تقویم کاری یا سررسید شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و توجه مخاطب را به خود جلب نکند، ممکن است توجهی را که انتظار دارید جلب نکند و تمام زحمات و هزینه های شما به هدر برود.

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به شرکت های معتبر و با تجربه مراجعه می کنند تا بهترین نتایج را برای طراحی تقویم و جدول زمانی تبلیغات خود بگیرند. شرکت لوگووین با سالها تجربه در زمینه توسعه المان های گرافیکی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

در ادامه نکات مهمی را که در طراحی و چاپ تقویم و سررسید تبلیغاتی باید به آن توجه کرد را در نظر خواهیم گرفت:

یک تم مناسب برای تقویم خود انتخاب کنید
به یاد داشته باشید که تقویم و سررسید از جمله ابزارهایی هستند که مردم هر روز به آن نگاه می کنند و از آن استفاده می کنند. برای طراحی یک تقویم یا سررسید شگفت انگیز، ابتدا باید یک موضوع و تم مناسب برای آن انتخاب کنید. ابتدا سعی کنید با جستجو در اینترنت یا مشاهده نمونه کارهای قبلی شرکت های طراحی گرافیک و الهام گرفتن از آنها ایده های خلاقانه پیدا کنید.

سعی کنید ارزش ها و اهداف کسب و کار خود را در موضوع انتخابی منعکس کنید و توجه مخاطب را به خود جلب کنید. توجه داشته باشید که موضوعی که انتخاب می کنید بر رنگ ها، فونت ها و طراحی صفحه تقویم شما تاثیر می گذارد.

در طراحی تقویم و سررسید از تصاویر باکیفیت استفاده کنید
از جمله مواردی که اغلب در طراحی تقویم استفاده می شود تصاویر است. بسیاری از کسب و کارها از تصاویر مرتبط با موضوع انتخابی خود استفاده می کنند تا توجه مخاطبان خود را به تقویم یا ضرب الاجل خود جلب کنند. اما باید به خاطر داشته باشید که کیفیت تصاویر انتخابی بسیار مهم است.

اگر از تصاویر بی کیفیت یا نامربوط استفاده کنید، در واقع ارزش کمپین خود را کاهش داده و توجه مخاطبان خود را از دست خواهید داد. اگر قصد دارید تصاویر محصولات و محیط کار خود را در تقویم بگنجانید، می توانید از کمک عکاسان حرفه ای و مجرب برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده کنید.

تعطیلات مربوط به کسب و کار خود را فراموش نکنید
یکی از تکنیک هایی که می تواند مخاطبان شما را بیشتر با برند شما درگیر کند، برجسته کردن رویدادها و تاریخ های مرتبط با کسب و کار شما است. فراموش نکنید که کاربران هر روز از تقویمی که به آنها داده اید استفاده می کنند.

در عین حال، اگر روابط متفاوتی را با نام شرکت و فعالیت های خود ذکر کنید، می توانید تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما مربوط به فعالیت های آموزشی و مدارس است، می توانید روزهای شروع و پایان سال تحصیلی را در تقویم برجسته کنید. یا می توانید به مشتریان خود یک کوپن تخفیف یا امتیازات ویژه در ارتباط با کسب و کار خود ارائه دهید. بنابراین همیشه می توانید چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید.

فراموش نکنید که اطلاعات تماس خود را درج کنید
فراموش نکنید که هدف اصلی از تدوین تقویم و سررسید تبلیغاتی و ارائه آن به مخاطبان افزایش تعداد مشتریان و فروش است. بنابراین، به شدت توصیه می‌شود که هنگام تنظیم تقویم و جدول زمانی خود، به یاد داشته باشید که جزئیات تماس کسب‌وکار خود را نیز درج کنید. به مخاطبان اجازه ندهید شماره تلفن یا آدرس شما را برای تماس با شما جستجو کنند.

اطلاعات تماس خود مانند آدرس وب سایت، شماره تلفن، صفحه رسانه های اجتماعی و آدرس کسب و کار خود را قابل مشاهده کنید تا افراد بتوانند هر زمان که خواستند با شما تماس بگیرند. این می تواند نتایج شگفت انگیزی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

فضای خالی کافی برای کاربران فراهم کنید
مهم است که به یاد داشته باشید که مخاطبان شما می خواهند از تقویم یا سررسیدی که به آنها داده اید استفاده کنند. بنابراین بهتر است از طرح های شلوغ و حجیم پرهیز کنید و فضای کافی برای یادداشت های روزانه در اختیار مخاطب قرار دهید.

متأسفانه برخی از شرکت ها تمام صفحات تاریخ تبلیغات خود را با واترمارک برند خود پر می کنند. این می تواند بر درک مخاطبان شما از کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد. به هیچ عنوان راحتی مخاطب را فراموش نکنید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید.

فراموش نکنید که بر نام تجاری خود تأکید کنید
آخرین نکته ای که قصد داریم برای طراحی تقویم و مهلت های تبلیغاتی به آن اشاره کنیم، اهمیت تاکید بر نام برند است. فراموش نکنید که هدف از طراحی و چاپ سررسید تبلیغاتی جلب توجه مخاطب و تشویق آنها به استفاده از محصولات و خدمات کسب و کار است. بنابراین توصیه می شود از هر فرصتی برای ذکر برند خود استفاده کنید.

می توانید لوگوی شرکت خود را در اندازه استاندارد در تمام صفحات مربوطه چاپ کنید. مراقب باشید برای جلوگیری از استفاده مخاطبان از تقویم یا تاریخ سررسید، لوگو یا نام تجاری چاپ نکنید. درج لوگو یا نام تجاری خود در مکان های مناسب می تواند کسب و کار شما را در ذهن مخاطبان و م

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.