طراحان گرافیک ، مفاهیم بصری ، با دستی یا با استفاده از نرم افزار رایانه ای ، برای برقراری ارتباط با ایده هایی که باعث الهام بخش ، اطلاع رسانی یا مجذوب مصرف کنندگان شود ، ایجاد می کنند. آنها طرح کلی و طراحی تولید را برای تبلیغات ، بروشورها ، مجلات و گزارش های شرکت توسعه می دهند.

وظایف
طراحان گرافیک به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند:

برای تعیین دامنه یک پروژه با مشتری یا مدیر هنری ملاقات کنید
برای دستیابی به مخاطب خاص ، در مورد راهکارها به مشتریان توصیه کنید
پیامی را که طرح باید به تصویر بکشد تعیین کنید
تصاویری ایجاد کنید که یک محصول را شناسایی کرده یا پیامی را منتقل کنید
ایجاد گرافیک برای تصاویر محصول ، آرم ها و وب سایت ها
رنگ ها ، تصاویر ، سبک متن و طرح را انتخاب کنید
طرح را به مشتری یا مدیر هنری ارائه دهید
ترکیب های پیشنهادی مشتریان در طراحی نهایی را درگیر کنید
قبل از چاپ یا انتشار آنها ، خطاها را بررسی کنید
طراحان گرافیک برای برقراری ارتباط ایده ها از طریق تصاویر و چیدمان وب سایت ها و صفحات چاپی ، هنر و فناوری را با هم ترکیب می کنند. آنها ممکن است از عناصر طراحی متنوعی برای دستیابی به جلوه های هنری یا تزئینی استفاده کنند.

طراحان گرافیک با متن و تصاویر کار می کنند. آنها اغلب نوع ، فونت ، اندازه ، رنگ و طول خط عناوین ، عناوین و متن را انتخاب می کنند. طراحان گرافیک همچنین تصمیم می گیرند که چگونه تصاویر و متن در یک چاپ یا صفحه وب با هم جمع می شوند ، از جمله اینکه هر کدام چقدر فضایی خواهند داشت. هنگام استفاده از متن در چیدمان ، طراحان گرافیک با نویسندگانی که کلمات را انتخاب می کنند از نزدیک همکاری می کنند و تصمیم می گیرند این کلمات در پاراگراف ها ، لیست ها یا جداول قرار گیرد. طراحان گرافیک با استفاده از تصاویر ، متن و رنگ می توانند داده های آماری را به گرافیک بصری و نمودار تبدیل کنند ، که می تواند ایده های پیچیده را در دسترس تر کند.

طراحی گرافیک در فروش و بازاریابی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و یک جزء اساسی در بروشور و آرم است. بنابراین ، طراحان گرافیک ، که از آنها به عنوان گرافیست یا طراحان ارتباطات نیز یاد می شود ، غالباً در تبلیغات و تبلیغات ، تبلیغات ، روابط عمومی و بازاریابی با مردم همکاری نزدیکی دارند.

غالباً طراحان در یک دسته خاص یا نوع مشتری تخصص می یابند. به عنوان مثال ، برخی از گرافیک های مورد استفاده در بسته بندی را برای انواع مختلف محصولات خرده فروشی ایجاد می کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است روی طراحی بصری مورد استفاده در ژاکت کتاب کار کنند.

طراحان گرافیک همچنین برای حفظ رقابت همچنان باید با جدیدترین نرم افزار و فناوری های رایانه ای به روز باشند.

برخی از افراد با پیشینه طراحی گرافیک در مدارس طراحی ، کالج ها و دانشگاه ها تدریس می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به پروفایل مربوط به معلمان بعد از متوسطه مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.