خرید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی – 500 گرمی

خرید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی – 500 گرمی

پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ که به آلبومین نیز معروف است یکی از بهترین منابع برای بدنسازی است. تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین و مواد معدنی است و مهمترین ماده تشکیل دهنده سفیده تخم مرغ پروتئین آلبومین است. 

خرید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی – 500 گرمی منبع خوبی از ریبوفلاوین و سلنیوم است. پروتئین تخم مرغ حاوی 8 اسید آمینه ضروری مورد نیاز بدن است. بیشتر ورزشکاران از آن برای تقویت و افزایش حجم عضلانی استفاده می کنند. بدن برای ساخت و ساخت توده عضلانی به آمینو اسیدهای ضروری نیاز دارد.

متاسفانه بدن به طور طبیعی نمی تواند تمام آمینو اسیدهای مورد نیاز خود را تولید کند و فقط از برخی مواد غذایی می توان آنها را به دست آورد.

بنابراین، پودر سفیده تخم مرغ پگاه ترکیبی کامل از انواع مواد مغذی است. در واقع، سفیده تخم مرغ می تواند حاوی 40 نوع پروتئین مختلف از جمله آلبومین و اتوترانسفرین باشد.

پودر سفیده تخمه مرغ و کاربرد آن در بدنسازی

پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ باعث رشد ماهیچه ها و افزایش سنتز پروتئین در ماهیچه ها می شود. این سنتز پروتئین در عضلات است که به رشد و تقویت عضلات کمک می کند. لوسین، اسید آمینه اصلی که سنتز پروتئین در ماهیچه ها را تحریک می کند، بعد از غذا به مقدار زیادی در سفیده تخم مرغ یافت می شود. در واقع، سفیده تخم مرغ حاوی حدود 9 درصد لوسین است که 10 تا 20 درصد بیشتر از سایر منابع پروتئینی است.

یکی دیگر از اسیدهای آمینه موجود در سفیده تخم مرغ آرژنین است. آرژنین با تحریک رگ‌های خونی و گشاد کردن آن‌ها، جریان خون را در ماهیچه‌ها بهبود می‌بخشد و در نتیجه اکسیژن، مواد مغذی و هورمون‌های آنابولیک بیشتری برای آنها فراهم می‌کند. نتیجه این فعل و انفعالات انرژی بهتر در حین تمرین و بهبود رشد عضلات بعد از تمرین خواهد بود. هضم سفیده تخم مرغ با سرعت و سرعت متعادلی انجام می شود و در نتیجه اسیدهای آمینه در پلاسمای خون افزایش می یابد. سلول های عضلانی به تغییرات سطح آمینو اسیدهای خون بسیار حساس هستند، بنابراین افزایش سطح این مواد باعث واکنش مثبت عضلات می شود.

محصولات پودر پروتئین و مکمل های بدنسازی پگاه | MPC , MPI , WHEY  سطح

خرید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی – 500 گرمی به عنوان مکمل باید با شیر یا آب پنیر مصرف شود. به گفته متخصصان، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از خواص پودر سفیده تخم مرغ، بهتر است آن را در صبح و بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب یا هنگام صرف غذا یا میان وعده استفاده کنید. همچنین به ورزشکاران توصیه می شود که این مکمل را قبل از تمرین بنوشند تا آمینو اسیدهای ضروری برای عملکرد عضلات را تامین کنند. پودر سفید را می توان در هر زمانی از روز استفاده کرد و به نتیجه مطلوب رسید، اما بهتر است بعد از تمرین برای سنتز پروتئین و ریکاوری بهتر از آن استفاده کنید. پودرها و افزودنی های دیگری مانند پودر پروتئین سویا، پودر پروتئین آب پنیر، پودر عصاره مالت، پودر شیر، پودر جوانه گندم، پودر جوانه جو، پودر کاکائو، پودر نشاسته ذرت نیز می توانند با این ماده استفاده شوند.

پودر سفیده تخم مرغ و استفاده از آن در بدنسازی:

پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ باعث رشد ماهیچه‌ها می‌شود و سنتز پروتئین در عضلات را افزایش می‌دهد. این سنتز پروتئین در عضلات است که به رشد و تقویت ماهیچه‌ها کمک می‌کند. لوسین، اسید آمینه اصلی تحریک کننده سنتز پروتئین در عضلات، پس از وعده غذایی است که در سفیده تخم مرغ به فراوانی یافت می‌شود. در واقع سفیده دارای حدود ۹ درصد لوسین که غلظت آن ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر از سایر منابع پروتئینی است می‌باشد.

آمینو اسید دیگری که در سفیده تخم مرغ وجود دارد، آرژنین است. آرژنین با تحریک رگ‌های خونی و گشاد کردن آن‌ها جریان خون را به سمت ماهیچه‌ها تقویت می‌کند و در نتیجه اکسیژن، مواد مغذی و هورمون‌های آنابولیک بیشتری به آن‌ها می‌سد. حاصل این فعل و انفعالات انرژی بهتر در طول تمرین و بهبود رشد عضلات بعد از تمرین خواهد بود. هضم پروتئین تخم مرغ با سرعت و میزان متعادلی صورت می‌گیرد که منجر به افزایش چشمگیر اسید‌ آمینه‌های موجود در پلاسمای خون می‌شود. سلول‌های عضلات کاملا نسبت به تغییرات سطح اسید آمینه خون حساس هستند، بنابراین افزایش سطح این مواد باعث ایجاد پاسخ مثبت از سوی ماهیچه‌ها می‌شود.

محصولات پودر پروتئین و مکمل های بدنسازی پگاه | MPC , MPI , WHEY  پروتئین وی آلیندا 80 درصد وزن 10 کیلوگرم | کنسانتره Alinda

میزان پودر پروتئینی که باید روزانه مصرف کنید با وزن بدنتان و اهدافی که میخواهید به آنها برسید ارتباط دارد. میزان استفاده مکمل برای بزرگسالان به طور معمول 30 گرم است. اگر هدف از تمرین ساخت توده ی عضلانی است میتوانید دوز مصرفتان را تغییر دهید. مکمل سفیده ی تخم مرغ را میتوان در آب یا شیر حل کرد برای بهبود جذب اسید های آمینه در بدن بهتر است پودر سفیده تخم مرغ را به همراه یک میان وعده همراه کربوهیدرات و قند کم بنوشید. همچنین اگر از غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت یا مرغ یا ماهی استفاده میکنید باید با یک متخصص تغذیه مشورت کنید تا بدانید چقدر به پودر نیاز دارید تا پروتئین روزانه بیش از حد مصرف نشود.

سایر مزایای استفاده از پودر سفیده تخم مرغ:

  • پودر سفیده تخم مرغ شامل همه 8 آمینو اسید مهم می‌باشد.
  • این ماده به افزایش دریافت پروتئین در رژیم غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل سالم کمک می‌کند.
  • یکی از خاصیت‌های این ماده این است که به آسانی هضم می‌شود.
  • پودر پروتیئن سویا حاوی منبع پروتئین بدون لاکتوز می‌باشد.
  • این مکمل به رشد و افزایش حجم ماهیچه‌ها کمک می‌کند.
  • این پودر از رشد و نگهداری توده ماهیچه‌ای فوق‌العاده برای همه اهداف ورزشی به ویژه توده کردن آن‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • پودر سفیده تخم مرغ عاری از شکر و شامل ۱.۶ گرم کربوهیدرات در هر سرو می‌باشد.
  • نکته مهم‌تر اینکه پودر سفیده تخم مرغ دارای ۱۰۱ کالری در هر پیمانه می‌باشد و این موضوع آن را به یک مکمل غنی از پروتئین تبدیل می‌کند که تمرینات ورزشکاران را از مسیر خارج نمی‌کند.
  • تحقیقات نشان داده که پروتئین موجود در پودر سفیده تخم‌ مرغ باعث تحریک رشد ماهیچه می‌شود. برای نتیجه مطلوب، اغلب توصیه می‌شود که یک قاشق بزرگ (۳۰ گرم) به ۱۵۰ – ۲۵۰ میلی‌لیتر آب یا شیر اضافه کرده و مخلوط شود. این ترکیب بهتر است ۳۰ دقیقه قبل و یا بعد از تمرینات ورزشی میل شود.
محصولات پودر پروتئین و مکمل های بدنسازی پگاه | MPC , MPI , WHEY  پودر پروتئین وی هیلمار کنسانتره

برخی مضرات پودر سفیده تخم مرغ:

خرید پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی – 500 گرمی معمولا از طریق خشک کردن با اسپری و از تخم مرغ خام تولید می‌شود. این مکمل پاستوریزه شده است، بنابراین سالمونا موجود در آن از بین می‌رود، اما هیچ اطمینانی در رابطه با از بین رفتن آویدین وجود ندارد. احتمال واکنش آویدین در بدن با بیوتین وجود دارد و ممکن است مشکلات گوارشی ایجاد و باعث نفخ شود. لذا بهتر است قبل استفاده با شیر مخلوط شود.

نحوه مصرف پودر سفیده تخم مرغ:

پودر سفیده تخم مرغ به صورت مکمل باید به همراه شیر یا آب پنیر نوشیده شود. به باور متخصصان برای دریافت نتایج مطلوب از خواص پودر سفیده تخم مرغ بهتر است آن را صبح‌ها و بلافاصله بعد از بیدار شدن یا همراه با وعده غذایی یا میان وعده غذایی مصرف کنید. همچنین به ورزشکاران توصیه می‌شود که این مکمل را قبل از تمرینات بنوشند تا اسید‌ آمینه ضروری برای عملکرد عضلات آن‌ها فراهم شود.

جف آندرسون نویسنده کتاب «آنابولیک‌های بهینه» می‌گوید بهترین زمان برای نوشیدن پروتئین سفیده تخم مرغ، بلافاصله بعد از تمرینات ورزشی است تا مواد مغذی درون ماهیچه‌ها بازیابی شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *